Dårlig service

Fra: Benny C.

Emne: Dårlig service

Besked: Vi købte 2 MTB 821 cykler med meget tilbehør hhv. d. 27-6-2009 og d. 2-7-2009.
Det skal lige siges at et ene bagage bærer vi købte dertil, havde 2 ens vredet beslag med, dem fik jeg byttet uden problemer da de skulle være vredet hver sin vej for at kunne sidde på cyklen.
Den cykle der blev købt sidst, fik et problem med den venstre pedal (der sagde højt “klik” når man trådte ned i pedalen) ca. 14 dage efter. Den 20-7-2009 kørte jeg til T.hansen med begge pedaler af en pris på 50 kr. for et sæt , da jeg jo ikke regnede med det ville være et problem at få byttet et “skide” par pedaler. Har læst om jer på nettet om alle de problemer folk har haft med T.hansen og jeg har ikke selv nogensinde haft dårlige oplevelser før NU. Da jeg ankommer til forretningen, mener ekspedienten problemet er i gevindet på pedalen som går ind i pedalpinden, da jeg ikke havde smurt den. Allerede der fandt jeg ud af at han bare skulle finde på en undskyldning for at afvise klagen. Da jeg selv er håndværker protesteret jeg over dette, da det intet havde med kuglelejet inden i pedalen som er problemet at gøre. Han prøvede at ringe et sted hen mens han gik rundt i forretningen og var nede at se på pedaler der hang i butikken. Jeg måtte vente en rum
tid, inden der overhovedet blev svaret på telefonen. Jeg fik så svaret at jeg skulle komme med hele cyklen da den skulle sendes ind til undersøgelse som han udtrykte det. Jeg troede det var en joke. Men nej. Jeg kunne få min cykel tilbage om 3 uger fordi der var lukket på stedet, hvor de skulle undersøge cyklen. Jeg kunne simpelt hen ikke forstå dette. Det kan “sgu” ikke være rigtigt at jeg skal undvære min NYE cykel i 3 uger pga. af en pedal af en pris på 50 kr. for et NYT sæt i jeres butik. Jeg forlod forretningen i vrede. Jeg har nu købt et nyt sæt pedaler andensteds og problemet er væk fra min NYE cykel. Jeg må efter denne episode stærkt fraråde alle jeg kender om IKKE handle i T.Hansen. For når handlen er afsluttet mildt sagt “skider” T.Hansen på deres kunder og yder så ringe en service (service kan man vel dårligt kalde det). Andre kunder i butikken stod og små grinede, som en udtrykte til mig da ekspedienten gik rundt i butikken at” de bare kunn
e give mig et ny pedal, det er jo en helt ny cykel”. Der ikke var mange ekspedienter i butikken end en nystartet og en “knægt” i starten af 20’erne som overhovedet ingen livs erfaring har endnu, skal stå og belære en håndværker på 43 år. Det skal hermed tilføjes at jeg fik 100 kr. retur 2 måneder efter )selvom pedalerne kun kostede 50 kr.) fra T.Hansen efter megen bøvl og gentagne klager.

One Response to “Dårlig service”

  1. Knægt siger:

    Du havde jo smadret gevindet i pedalarmen FULDSTÆNDIG. Man plejer at stoppe med at skrue når gevindet binder. Man bliver ikke ved med at skrue, til gevindet ødelægges fra start til slut

Leave a Reply for Knægt