i keder jer

Fra: jackie

Emne: i keder jer

Besked: få jer da en hobby eller noget, her er et alternativ
www.gratisspil.dk

4 Responses to “i keder jer”

  1. sh siger:

    jackie har lige læst nogle af dine indlæg og du virker ikke for skarp. tror du ikke at det er dig som har brug for et liv istedet for at svine folk til herinde så brug da din tid på noget andet. koncentrere dig f.eks. om dit arbejde i t-hansen

  2. Jon siger:

    Jeg arbejder også i Thansen ?? Hvad er det nu galt ved at arbejde et sted hvor man har det pisse fedt? Men nu bliver jeg sikkert svinet også? Men ærlig talt. til en golf 2 kan du rundt regnet købe alt undtagen Chassis. I skulle bare prøve at stå bag en computer og finde de rigtige dele hver dag, hver gang. ! 🙂

    Vi gør ikke andet end at prøve at yde en god service, og ja, self bliver der lavet fejl, men sådan er det nu en gang.

    God weekend !!

  3. jojo siger:

    hej jon
    det er efter min mening også helt okay at lave fejl. det sker for alle.

    dog har man også pligt til at rette op på sine fejl og det er her at jeg syntes at t-hansen svigter

  4. Jon siger:

    Jojo – Tro mig, alle prøver at gøre deres arbejde så godt de kan, men os som står bag disken får alt lortet lige i hovedet hver gang der er noget. Hvordan ville du have det hvis du skulle rette alle fejl op, som f.eks en anden medarbejder har lavet, Alle prøver da at gøre hvad de kan, men hvis man en gang er blevet truet og svinet til af en kunde, fordi der er lavet en fejl, så er det da ikke ligefedt.

    Det er møg træls når man ikke har en tilfreds kunde, men det satme heller ikke fordi vi så bagefter står og griner af det. Hvis man kan holde en ordentlig dialog med kunden, såvidt som den ansatte, så kan alt også lade sig gøre. Mange har ikke fået den service de havde regnet med, men thansen image har altid været (ungdomsagtigt) og alle de sjove reklamer er pillet af skærmen og servicen er sat i vejret,

    Der vil altid være nogen som har en dårlig oplevelse og som ikke ønsker at komme igen, men kunden kommer nu engang i første række, men mange vil jo ikke have den gode service, de vil heller have en gratis vare som plaster på såret. Mulighederne er mange, og kan kun sige til dig at MANGE gør alt hvad de kan for at yde den service som nu engang er muligt for at gøre en kunde ekstra glad

Leave a Reply