Klage over butikken i Nakskov

Fra: Alex Vilbrand

Emne: Klage over butikken i Nakskov

Besked: Butikken i Nakskov, her er den klage jeg har skrevet til dem:
Jeg vil gerne klage over en helt igennem ELENDIG SERVICE jeg har været udsat for hos jer. i starten af april måned ringer jeg til kundeservice og bestiller første service til min VGA scooter og beder om at få udskiftet tankmåleren på garantien, da den virker som vinden blæser, og scooteren kun er knap 1 år gammel.. Jeg vil have den lavet i jeres butik i Nakskov, for det er den, der er tættest på hvor jeg bor. Jeg får af vide at det er ikke noget problem, men jeg kan først få den lavet d 2 maj, da der åbenbart kun er mekaniker en gang om måneden i Nakskov. Det må jeg så leve med, selvom scooteren når at køre mere end de 1000 km, inden første service og garantien også når at udløbe. Det er ikke noget problem, siger de i kundeservice. Okay, vi aftaler den 2 maj og min kone møder op i butikken kl 09.00 som aftalt. Her bliver hun mødt af en ung ansat, der ikke rigtig ved noget om det og han siger at han da ikke ved om den når at blive færdig samme dag. H
an tager dog i mod scooteren og min kone går i byen i mens. Sidst på eftermiddagen vender hun tilbage til butikken for at afhente scooteren igen. Her får hun at vide, at de ikke har lavet scooteren og at der slet ikke er booket nogen aftale hos dem og at de måske i stedet for kan sende den til Middelfart og få den lavet der??? Hvad fanden er meningen??? Der bliver ikke ringet og informeret om noget og man går fra butikken igen med uforrettet sag, scooteren er ikke serviceret, tankmåleren er ikke udskiftet, garantien er nu udløbet og man skal vente over en måned, for bare at blive til grin?? Vi kan da ikke undvære den scooter i dagevis, vi har købt den, fordi vi er afhængige af den til hver dag og hvor svært kan det være at lave et 1000 km service? Helt ærligt, hvad har i tænkt jer? Det er sgu for dårligt og en helt igennem uacceptabel behandling og elendig service fra jeres side af! Jeg vil gerne høre fra jer og have en god forklaring og en løsning på det
her, og IKKE høre en sludder for en sladder af en tilfædig medarbejder fra kundeservice!! hilsen Alex Vilbrand.

5 Responses to “Klage over butikken i Nakskov”

  1. peter jensen siger:

    hej Alex wildbrand,,fra Nakskov,,,
    allerførst sorry at du er utilfreds og har bøvlet med
    thansemanse,, men tak for at du skriver din erfaringer
    og advare vi andre så vi ik kommer i samme unødvendige
    bøvl,,da jeg faktisk står og vil købe ny scooter og egentlig
    havde et godt øje til VGA versus 4-takt til kampagnepris
    6999 kr,,,,men må vist hellere give 3000 bobs mere og købe en sym,kymco.pgo Taiwan kvali knallert end som det kinaskrammel
    som forhandleren ikke engang vil stå ind for at udbedre
    og servicere uden bøvl og ærgelser for kunderne,,
    så¨da endnu en gang tak for at spare os andre for bøvl,,og håber da i klare jer igennem med jeres scooter alligevel,,
    mvh fra peter jensen

  2. Ukendt Thansen arbejder siger:

    Mekanikeren er der en gang om Ugen, Så næste gang nakskov siger sådan skal du bare ringe ind og gi en klage så personen,Kan få en advarsel!

  3. Thansen siger:

    Hej igen
    Kan I komme med medarb. nr. så sørger vi får, at vores medarb. bliver sendt til opdragelsel lejr I Pakistan. Så kan I evt. kører med på patrulje, på jeres defekte scooter.
    Er det en god deal
    Manager I Thansen

  4. scootergrisen siger:

    Du vil gerne have god service men du vælger og købe det billigste af det billigste ?

    Nogen gange hænger pris/kvalitet/service sammen.

  5. Henrik V siger:

    Nu har jeg flere gange købt ting hos T hansen
    De oplyser er tingene bestilt inden kl 18.00 er tingen gratis hvis ikke de er fremme til tiden! Jeg har bestilt hos dem flere gange og de skriver at der er problemer med betalingen på mit kort. Sjovt nok tingene er bestilt i god tid .og ordre er ok og leverings dato er ok. Men ca 18.15 samme dag sender de en SMS, at pengene ikke kan hæves på mit kort.??. Nå men vare bliver send afsted. Nå tingene kommer ikke som aftalt ! Og da de 115 AMP batterier 2 stk ankommer er det ødelagte og defekt. GLS er tossede væske render ud af dem.
    De første batterier kommer sæt ikke de var også ødelagte.
    Ja jeg kunne få mine penge retur og selv afleveredes hos forhandler og fliser i min carport ødelagt pga syre. ?? det er da bare ikke ok . Så ingen batterier eller vare gratis. Kun arbejde . De tilbyder så et gavekort på 500kr som en undskyldning det er da langt ude. De lever da ikke op til deres leverings betingelser. Samtidigt sender de batterier medGLS . Det må man ikke da det er farlig Gods. Mon ikke de skal på skole bænken. Og så er de bare pakket i papkasser med lidt papirer om og ikke noget om uden på kassen hvad der er i
    Hvad tænker i på ?? Jeg skal ikke handle med dem mere. Det er ikke andet en bøvl og plat hver gang

Leave a Reply