nej nej nej!!

Fra: Enjoy it!!!

Emne: nej nej nej!!

Besked: ha ha ha ha ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!! hvor mange gange tror i folk har handlet i høyer i god tro om at det ihvertfald var meget bedre end Thansen.dk..?? er selv tidligere ansat i Thansen og jeg har dælme hørt mange når de kommer og køber pærer, olie, anlæg og andet NIPS!! “jamen jeg handler kun i høyer for det her i har her i Thansen er fandme noget billigt lort” og jeg fortalte sku aldrig at det er de samme hylder varerne kom fra, men nød når folk stolt racer derover og handler og går med kæmpe smil derfra… for det har stadig sagt $$”ka’ching”$$ på Bent jensen’s konto.. og når folk er så naive, uviden og blinde, så gider jeg ikke fortælle dem at de bare spilder tid og penge på at køre i høyer, når de nu står i en Thansen butik, fordi høyer er så meget bedre, og de havde aldrig problemer med deres stumper og bremseklodserne var så meget bedre, de blev faktisk næsten ikke slidt, og støvede slet ikke, jamen det var helt fantastisk og deres udstødninger og gummidele de holdte lige så længe som alle andres, i stedet for det Thansen havde, men så er det bare sjovt at det skal kritiseres fordi der står Thansen på kvitteringen.. og det viser måske bare lidt om folks tiltro til det de køber.. havde en kunde der kom ind med en bærearm og råbte og skreg af mig, han havde fandme lige købt den her og nu var den ødelagt, og jeg spurgte om han havde kvittering med ja det havde han “fint” lad os se på det, og vi gennem gik det hele og manden stod med en venstre bærearm og kvitteringen sagde en højre og han “himlede” med at det var en indtastnings fejl og det var os der havde slået den forkerte ind osv. men NEJ!! herren havde købt en højre og venstre bærearm i butikken men med adskillige måneders mellemrum og den venstre som manden havde med, havde han købt for 2,5 år siden og den højre som manden havde kvittering med på var kun et halvt år gammel og fejlede så absolut ingenting.. men kunden var evig sikker på at det 6 mdr. siden den anden også var købt hvilket jo ikke passede og endte med at kunden blev så sur på mig, fordi jeg havde ret, at han ringede til callcenteret og brokkede sig og fordi han var blevet så godt til grin (selvom ingen grinte af ham) valgte de at give ham en ny, fordi han selvfølgelig skulle have en kanon service, og ikke skulle føle sig dårligt behandlet bare fordi at han ikke havde ret.. og han undskyldte i 20 min bagefter og roste os til skyerne og havde enlig ingen ret til at få en bærearm u/B, og bare fordi han troede at han havde ret, følte han at vores butik var noget lort, og har måske snakket med 4-6 mennesker om at Thans en var noget lort bla bla!! men når så hans fejl bliver opdaget så glemmer samme mand at fortælle det, og glemmer at fortælle om den gode service vi gav ham, for han skulle jo nødigt tabe ansigt til venner og bekendte – men alle de historier kommer jo ikke herind fordi i kun ser det negative i alting og i forstår ikke hvor mange kunder der kommer i butikkerne hverdag, jeg var BC i en butik og vi havde som minimum mellem 150-200 ordre på en rigtig dårlig dag, og vores butik var ikke den største, men lad os nu bare holde os til det tal og der er 74 butikker, det vil sige 74 x 200= 14800 ordre i døgnet gange ca. 300 åbningsdage det er 4.440.000 ordre på et år, men ved det tal er MEGET større i virkeligheden, så fordi at i sidder herinde og laver hvad?? 80-100 opslag på et år og tuder lidt, gør det ikke det store, MEN ALLIGEVEL SATTE DE EN MAN NED OG BAD HAM KONTAKTE DE FORSKELLIGE MENNESKER RUNDT OMKRING PÅ NETTET SOM SKREV VORES VARER VAR NOGET LORT, FOR DE SKAL DA OGSÅ HAVE EN GOD SERVICE, i stedet for at i kunne komme i butikkerne og få en god betjening hvis i ville komme med en positiv tanke om at selvfølgelig skal det nok lykkes for det er det medarbejderen er der for, så går tingene SJOVT NOK! noget nemmere, har i alle min år jeg var i Thansen ALDRIG haft en eneste kunde der ikke gik derfra med en positiv oplevelse af vores butik og vores varer, fordi jeg også kunne håndtere dem der kom og råbte og skreg… for når de kom blev mine medarbejder skubbet til side og jeg gik nærmest som en jagtfugl efter at få fat i personen og så blev der pænt hilst på og så gik den vilde leg med at få ham/hende til at falde til ro og få kunden til at forstå at problemet ikke var større end det kunden gjorde det til, for jeg var der for dem, og det virkede hver gang, fordi kunden var rolig og ikke stressede så har jeg nemmere ved at forstå hvad kundens problem var og jeg kunne bruge tid på at løse opgaven i stedet for at tage en ligegyldig diskution 🙂 og nu kommer der nok en “KLOGE-ÅGE” kommentar, “Jamen, de er ikke sådan i den butik jeg kom i” nej dit lille fjols enten fordi du kommer ind og starter med at være i angrebs position med dit kropssprog eller direkte taler nedladende og hvis vi så meget som spørg indtil et eller andet i stedet for bare at give dig det du vil have, så flipper du fuldstændig ud, og dertil vil du SELVFØLGELIG sige nej det gjorde jeg ikke, jeg var helt stille og rolig, jamen så find en anden butik, de ligger næsten med en spytklat imellem, eller ring til callcenteret med din klage og fortæl dem at butikken er noget skod og VUPTI, så er den medarbejder der ikke mere eller også har han fået en seriøs “skideballe” og en sidste chance, og “bum” god service igen i butikken og sker det igen, så ring eller skriv engang til og så er manden fyret.. for Bent jensen og distriktcheferne kan ikke være overalt, så du har som kunde en mulighed for selv at p åvirke din lokale butik og service hvis du GIDER, men det er så meget nemmere at bare at taste www.jeghaderthansen.dk og skrive alt muligt, men i nævner næsten aldrig hvilken butik eller medarbejder der er tale om og derfor kan Thansen.dk middelfart ikke bruge jeres klage til noget for i kunne jo sidde og lukke mundlort ud om ting der ikke passer og så er vi tilbage hvor vi startede med at i som kunder ikke har for 5 kr. indsigt i at få jeres problem løst I VIL BARE BROKKE JER, for det er vi danskere så gode til, til at være en samling tude-prinsesser hele bundet.. for hvis i virkelig ville og havde et åbent sind, så ville i også se at Thansen nok ikke er så dårligt endda, for de er det for jer, men sku ikke hvis i starter med at stille op med negativitet og ingen fornuft har når i kommer i butikken.. Det er da muligt at et baghjulsleje til en Ford Mondeo fra 03 og frem koster 1100 Kr. men tilgengæld kan du køre til Ford og give 2300 + moms og så holder det MAX 3-4 mdr. længere i gennemsnit.. men nej nej, brok jer endelig over at de er for billige og det er noget værre lort osv. men i vil jo gerne spare penge, så næsten gang i sidder her og tuder løs, så køb Kleenex, i stedet for at bruge håndklædet, for det er dyre at vaske end at købe en pakke Kleenex og så har måske råd til en tudekiks også.. for magen til skrige babyer der herinde det er da helt vildt..

5 Responses to “nej nej nej!!”

  1. Kim siger:

    Det er da godt du ikke arbejder mere der for os kunder

  2. Carsten siger:

    Manden har jo ret, aldrig har jeg da læst så meget brok, kun for brokkens skyld. Jeg handler selv ofte i Thansen, og har aldrig problemer med at få byttet fejlkøbte eller defekte varer, har enda fået byttet batteri uden kvitering, som lige så godt kunne være købt andre steder. Så stop nu jeres barnlige brok.

  3. Anders siger:

    HØRT! er helt med enig med den tidligere ansat… Nogle folk tror bare de ejer hele verdenen…

    I forventer sku da heller ikke at kassedamen i den lokale netto kan fortælle jer hvordan i laver ratatouille med tomaterne????!!!

    MAN kAN IKKE VIDE ALT!

    Og ja, har selv været ansat i omtalte biks!

  4. Lars siger:

    Hey – Thansen ved ikke engang hvad den rigtige termostat er til en Ford Sierra doch. De tror de har den rigtige – men det er til en ohc. Ikke engang deres salgschef har sat sig ind i hvad der er den rigtige model, og jeg blev ikke tilbudt den rigtige termostat. Hmm – handler der ikke mere. De har alt for mange uvidende personer i virksomheden.

  5. Doc siger:

    LUK NU RØVEN du kan da bare handle et andet sted, længere er den ikke, brok røv

Leave a Reply