problemet med t hansen er

Fra: tine jeppesen

Emne: problemet med t hansen er

Besked: problemet med t hansen er at de har for unge ansatte og at de ansatte ikke ved nok om tingene som de står og sælger
men selvom de ansatte ikke ved noget om varerne de sælger så burde de alligevel kunne give en god kundeservice det kræver ikke meget at smile og være imødekommende og hjælpe kunderne hvis de har problemer med en vare

3 Responses to “problemet med t hansen er”

  1. scootergrisen siger:

    Dem under 18 år er jo også billigere i løn så kan være det derfor.

    Det vel også de unge de primært har som målgruppe.

    Nu jeg tænker på det så har jeg faktisk aldrig set en kvindelig ansat i thansen.

    Og heller aldrig set en over 40 år tror jeg.

    Men det vel også fordi der ikke er så mange over 40 år eller kvinde som vil have sådan et arbejde tror jeg.
    Det nok mest unge mænd der syns det sjovt med reservedele, biler og scootere.

  2. Per siger:

    Skulle have en vindues visker og gutten tog selvfølgelig den dyreste, da det var til bagruden som aldrig visker sagde jeg han skulle finde den billigeste. Så stod han og begyndte med hvorfor jeg egentligt skiftede når det var noget som ikke virkede og hentydede til jeg var dum. Næste gang han forsøger at spille smart ryger hans næse, ingen service medarbejder skal spille smart og overlegen overfor en kunde. De skal heller ikke råbe flere gange efter folk bag disken om de har brug for hjælp, hvis de siger nej og bare går og kigger… Vælger heldigvis kun thansen som sidste udvej hvis jeg ikke kan finde reservedele andre steder.

  3. Sandie siger:

    Hvis så bare det eneste problem med T-hansen, var dårlig kundeservice, så kunne vi MÅSKE tilgive dem, men også kun måske!!!

    Men det drejer sig også om kvaliteten på nogle af de produkter, T-hansen sælger. Langt de fleste af T-hansens egne mærker er produceret i kina, til lavest mulig pris, så altså langt fra kvalitet. Så kan det godt være prisen er lidt lavere, men hvis produktet så er mere eller mindre defekt fra start af, ja så siger jeg altså fra.

    Håber at rigtigt mange andre også ved, at det er sådan det forholder sig, så vi kan blive befriet for både dårlig kundeservice og alt for ringe produkter!!

    (Har selv købt et sæt fælge med dæk fra T-hansen for 2 år siden, som aldrig kom til at køre mere end 100 km. da de var så piv-skæve, at selv FDM test viste, at 2 ud af 4 fælge var defekte og skulle udskiftes, men det ville T-hansen så ikke afhjælpe)

Leave a Reply