returvarer-penge tilbage: NEJ

Fra: ecl.el@mail.dk

Emne: returvarer-penge tilbage: NEJ

Besked: købte ny kilerem hos Thansen-Aalborg storcenter,lørdagsåbent.Skulle monteres dagen efter, søndag.Havde som sædvanlig fået en forkert. Jeg fik travlt med at skaffe en anden og kørte direkte på ferie. Hjemvendt fra ferie kørte jeg til Thansen med den forkerte rem og få mine penge tilbage. Det kunne jeg ikke, der var gået over 14 dage. Jeg forklarede, at fejlen var deres og at jeg kørte direke på ferie. En meget flabet butikschef, Michael, oplyste mig, at det var mit problem og ikke hans, så farvel. Det blev et ægte farvel fra min side, jeg sætter aldrig mere mine ben i deres kundefjendske butikker.Elendig kundepleje. Thansen må sadle om, de kan ikke fortsat drive butikker med det koncept.

4 Responses to “returvarer-penge tilbage: NEJ”

  1. Jesper siger:

    Helt grotesk af T-Hansen

    møg butik

  2. Anonym siger:

    Du er da en klovn. Godt nok har thansen lavet en fejl. Men de er da ikke deres fejl er du først bytter den efter din ferie hvor der er gået mere end 14 dage. Så er det da ikke thansen der er for dum men dig!!

    Og prøv lige at høre hvor dumt det lyder, jeg vil have pengene tilbage selvom jeg retunere denne vare 19 dage efter købs dato, selvom butikken kun har 14?!!

    Tag dig sammen kunde! Og selvfølgelig sætter du dine ben i thansen igen, fordi det er folk som dig der ikke gider at betale fuld pris for reservedele til din bil. Og 100% du kommer tilbage til thansen!!

    TABER!!

  3. Michael Eriksen siger:

    PAS PÅ MED AT HANDEL I THANSEN I AALBORG !! DET ER NOGLE KLAMME FUSKERER

  4. If some one wishes to be updated with latest technologies afterward he must be visit this web ite and be up
    to date all the time.

Leave a Reply for hidroizolatii lichide poliuretanice