Thansen

Fra: Jon

Emne: Thansen

Besked: Har i haft nogen problemer med i ikke kunne få Penge tilbage efter 14 dage?

14 Responses to “Thansen”

  1. kusken siger:

    søgte på RETUR herinde på hjemmesiden og der var godt nok mange artikeler om folk der ikke har kunne få deres penge tilbage fra thansen

  2. Anonym siger:

    Det nok fordi butikker ikke SKAL give penge tilbage. det er en ekstra service at have returret i ens forretninger. kun reklamationsretten er lovpligtig !

  3. jojo siger:

    jojo men t-hansen vil jo netop ikke tage varerne retur eller ombytte dem eller overhovedet yde nogen service selv hvis varerne er defekte. de skider kort sagt på deres kunder

  4. Kim Rieneck siger:

    I er da ikke raske prøve at læse købe loven det gør ingen forretninger tage noget retur der er defekte.

    Folk må lære at passe på deres ting.

  5. jojo siger:

    Kim det er vidst dig som ikke er rask. en vare kan jo godt være f.eks doa = dead on arrival
    altså t-hansen leverer en defekt vare, men der er du måske af den opfattelse at t-hansen ikke passer godt på sine ting ? sådan tolker jeg det du skriver.

    det er jo heller ikke alt som går istykker fordi folk behandler det dårligt og jeg er faktisk ikke enig med dig Kim – jeg har købt en samsung fladskærm til min pc og den gik i stykker efter 1½ år. Samsung hentede skærmen på min adresse og leverede en ombytter efter få dage.

    så jo kim der er mange som yder en god service og så er der de få som t-hansen som bare yder en lorte service

  6. Kim Rieneck siger:

    Jeg har fået en mega god service til min scoorter som har kørt 7000 km på et halvt år.

  7. Anonym siger:

    Fejl fra fabrikkens side, gør at du får en ny vare hvis den bliver sendt til reklamation. ? Kan ikke se hvad du præcist mener ?

  8. jojo siger:

    Til Anonymous

    Kim Rieneck mener at t-hansens varer kun går i stykker fordi kunderne hos t-hansen er nogle idioter som ikke passer på deres ting.

    Det er jo ikke korrekt man kan sagtens købe en defekt vare, som fra fabrikken er defekt.

    rigtig mange virksomheder danske og udenlandske har en DOA politik som vil sige at er varen defekt når slutkunden modtager den så ombytter de den straks til en ny.
    denne politik kører rigtig mange producenter også med ellers kan de simpelthen ikke sælge deres varer her i vesten.

    det betyder i praksis at t-hansen har mulighed for at ombytte med det samme kunden kommer med en defekt vare.

  9. Anonym siger:

    hvor vil du hen? kan det bevises at det er en fabrikationsfejl fra fabrikken bliver det også byttet ???

  10. jojo siger:

    hey igen anonymous

    hvilken t-hansen arbejder du i ? nu har jeg set flere indløg fra dig herinde og der er ingen tvivl om at du arbejder i t-hansen.

    ja det er meget muligt at man gør det anonymous men du kan ikke bevise noget overfor en t-hansen medarbejder

    selvom du så pakkede varen op inde i butikken mens t-hansen medarbejderne kigger på, så vil t-hansen stadig hævde at du selv har ødelagt produktet under udpakningen.

    bare tag et kig på de mange artukler om t-hansen, t-hansen tager kun ansvar for deres handlinger når aviserne eller tv tager problemerne op og det så er svindel med løn til medarbejderne eller om det er reklamationer som bliver igonreret

  11. tidliger ansat siger:

    Hey Jojo

    jeg har arbejdet i T-Hansen og gjorde meget ud af at folk skulle føle sig retfærdigt behandlet, hvis folk kom med en vare som var defekt sendte jeg den med glæde ind til reklamation. jeg har faktisk sendt et par forlygte pære ind, selv om der ikke rigtig er nogle reklamation på denne være, men min kunde ville gerne have at jeg gjorde det, også selv om jeg forklarede ham at han nok ikke skulle regne med at den ville gå igennem da pærerne var 4 måneder gamle, men at jeg selvfølge nok skulle gøre det hvis han ønskede det.

    så det er ikke alle som skider på kunderne, men som faktisk kun ønsker det bedste for dem, men jeg kan godt se at der er mange herinde som desværre har mødt nogle ekspedienter som helt klart ikke burde arbejde i butik, og sådan vil det altid være når vi snakker om store firmaer.

  12. jojo siger:

    hey tidliger ansat

    jeg har også tidligere herinde skrevet at der helt sikkert er gode medarbejere hos t-hansen og du har helt sikkert været en af dem lyder det til.

    og så kan jeg jo kun ærge mig over at du ikke længere er hos t-hansen for du kunne helt sikkert lære dine tidligere kollegaer noget om kundeservice

  13. Puis-je piquer deux-trois paragraphes pour mon site perso ?

  14. Bjarne Rønde Rasmussen. siger:

    Jeg købte en Bosh startermotor, hvor +bolten knækkede i bakkelitten ved tilspænding. jeg er udlært smed/maskinarbejder så ved hvad jeg gør, det var en fabrikationsfejl. Thansen medarbejder kunne ikke tage stilling til om den var gået i stykker, selvom den ligge på disken i 3 stykker, jeg spurgte ham om han var mekaniker, det var han, min bare røøøøv. Jeg kunne ikke få en ny, Bosch skulle tage stilling til det. efter 3 uger ringede de…jaaaa den var sørme defekt fra start, jeg kunne få en anden. Men kunden skulle jo have sin bil, så havde selvfølgelig købt en anden fra en hæderlig forretning. Så kommer det næste, penge retur, desvære nej, vi har en politik om ikke at retunere beløb over 1500. Jeg ringer til hovedkvarteret og efter 45 min men tre forskellige højere og højere oppe i systemet, indvilliger de i at give mig pengene retur. Jeg køre til butikke hvor der skal ligge en anvisning på returbeløb, hele palavret starter forfra, det er der jeg giver op og får et navigationsanlæg istedetfor. Jeg har ikke handlet med TH siden. 0 stjerner.

Leave a Reply