kvalitet, som folk mener ved Thansen

Fra: Oleg

Emne: kvalitet, som folk mener ved Thansen

Besked: Deres scootere… Det fortjener fandme en kategori for sig selv!! Ih guder jeg har haft et helvedes bøvl med det lort. Det er det værste bras der kan “køre” på 2 hjul. Folk vælter ind ad en kant for at få deres scooter repareret. Vi arrangerer tid til reparation for tyvende gang, og mekanikeren bliver ved med at sige at fejlen er enten selvforskyldt eller noget lignende som ikke dækkes af reklamationsretten. Han er jo ligeglad, det er mig der står med de sure utilfredse kunder, der kommer for sent på arbejde og hvad ved jeg, fordi deres scooter ikke kan starte. Batterier der dør, tyverialarmer der tapper alt strøm og alligevel ikke virker, bremser der bliver slidt for hurtigt. Det gør ens arbejdsdag ufatteligt hård. Især psykisk, når man skal høre på folk hver dag. Det værste er jo man ikke kan gøre noget for dem. Det tillader de højere magter jo ikke. Jeg vil sgu gerne give dem alle pengene tilbage eller en ny scooter, et tilgodebev
is, eller hvad det nu måtte være. Jeg føler sgu da med de kunder der har brugt meget tid og mange penge på det Kina krejl. Men det må man tage med. Der var ikke fast mekaniker så jeg skulle booke tider, så kom der en mekaniker fra middelfart for at lave det. Han havde tid til det han havde tid til, og sådan var det. Han kom et par gange om ugen.

2 Responses to “kvalitet, som folk mener ved Thansen”

  1. Poul siger:

    På opfordring fra børn og deres venner, har jeg besøgt T Hansen, nogle gange i det seneste år og oftest den ved Kolding storcenter, for at se om det også er for voksne – det er det ikke.
    Det er krudt og kuler, fartstriber og ellers hat og briller. Så hvis du ikke tilhører dette segment, så drop det.

    Endelig Konklution – efter endnu en inferiør oplevelse med service blinde kunde forulempere, vil jeg slå helt fast at disse forretninger er IKKE for velopdragne mennesker over tyve år.

    Fra d.d. lige en kortere oversigt: Flabede ekspedienter uden produkt kendskab, nedladende og arrogant behandling af kunder, kværulerende og afbrydende til langt over det patetiske, krævende overflødige personlige oplysninger og stiller sig an som små konger (kræver telefonnummer for at sælge en L kølervæske).
    Fra Hovedkontoret er det ikke stort bedre, klager modtages kun skriftligt, så får man også kun 20%. Kikkerten for det blinde øje – igen.

    En ikke helt ukvalificeret bedømmelse af firmaets personale, politik, administrative regler, værdier samt Coorperated spirit – so fare. Falder ind under “pøbel” kategorien.

  2. Nikolaj Anker siger:

    Jeg har lige skrevet navnet på speedline, eller måske kgi eller msp eller scootershop eller lign. Men alle ved at man i hvert fald skal holde sig helt fra Thansen scooter 😀

Leave a Reply