T-Hansen – Autoreservedele – Nej tak

Fra: Oskar

Emne: T-Hansen – Autoreservedele – Nej tak

Besked: Kære t.appel@privat.dk

Nej det gør man nemlig ikke kun ved at være negativ…

Men man er nødt til at belyse de negative sider, for at få dem gjort bedre.
T-Hansen er tydeligvis ikke klar over at deres ansatte ikke er serviceminded den mindste smugle og at 99% af dem ikke har den mindste ide om hvad der er, som de står og sælger.

Eller også er ledelsen ligeglade… hvilket jeg faktisk tror er tilfældet – prøv at læse dette indlæg http://www.jeghaderthansen.dk/idioter/

Folk har brug for et sted at læse/blive advaret om T-Hansen, samt et sted at fortælle om deres oplevelse, derfor tror jeg at denne side er lavet.

At nogen folk så bruger et sprog, som ikke gavner nogen, er en anden snak.

Men dette er blot mine tanker om siden.

Jeg syntes at det er en fed ide med en side som denne 🙂 🙂

9 Responses to “T-Hansen – Autoreservedele – Nej tak”

  1. kristian kristensen siger:

    hej jeg købte et sæt hjullejer til min peugeot 406 for 1400 kroner og har gennem tiden været tilfreds med thansen ,MEN så fandt jeg ud af at det ikke var mine lejer det var galt med , jeg kørte så tilbage til thansen holbæk og ville refundere ,men dette kunne ikke lade si gøre da det er en SKAFFE vare fra thansens eget lager i frederecia ?????? ok der var intet at gøre jeg måtte køre igen med uforrettet sag , trods det at jeg igennem tiden har købt for endda nogle tusinde i denne butik , men måtte også lige meddele på en pæn måde at det da var sidste gang jeg havde handlet hos thansen ,,,,, vil så flytte alle mine og mine bekendtes køb til vest-sjællands auto-dele thansen NEVER mvh kristian kristensen

  2. James siger:

    Problemet er ikke De ansatte som Thansen.

    De bliver dagligt pisset på af ledelsen. Og hvis man kunne lave en anonym undersøgelse ville der ikke undre mig. hvis de 99% ansatte selv hade thansen. Der er også defor de har så meget udskiftning at personale.

    Thansen er blevet for stort for hurtigt. Ledelsen samt direktøren Bent Jensen.

    Har slet ik erfaring i at “vedligeholde” så stor et firma. De har ingen HR afdelig til at tage sig at deres ansatte. Ingen til at tage sig at de interne problemer, andre en deres distrekt cheffer. som er så uskolet på området at det gør helt ondt.

    Thansen ledelse tænker kun på penge og glemmer tit både deres ansatte og kunder.

  3. ib siger:

    hej kristian du skulle ha din penge tilbage så skal du bar ringe over til dem jeg for en rigtig god sevice hos T-hansen i Ringsted når jeg kommer der så for jeg også min penge tilbage og det gør jeg altid jeg er også en rigtig god kunde der

    venlig hilsen

    ib.sørensen

  4. Anonym siger:

    kære Ib desværre er det ikke bare så nemt at få sine penge tilbage.

    du skriver det som om at du tit er i butikken for at få dine penge tilbage for varerne som du har købt i thansen ????

  5. Christian siger:

    Jeg har endnu ikke oplevet noget negativt ved Thansen.
    Jeg har købt Autoreservedele ved dem i 4år, og der har intet været ved dvs. reklamationer ombytninger mm.
    Her i Middelfart yder de i hvertfald en rigtig god service.

  6. Jones siger:

    Det kommer jo helt an på deres regler omkring retunering. Der er ingen pligt til at tage vare retur i Danmark. Men de fleste har jo deres egen service der gør dette mulig. Så kommer det også an på om varen skal være i ubrudt embalage eller ej. Er den købt på nettet kan alle vare dog leveres tilbage inden 14 dage i brudt ambalage, med undtagelse af få specifikke varegrupper.

  7. Jones siger:

    Dog er meget af det de sælger billigt Kina lort, så man er jo lidt selv uden om hvis tingene går i stykker og sådan, så kan man jo bare vælge at købe ordenlig kvalitet et andet sted.

  8. Nybyggeren siger:

    Hey… Nu har jeg selv arbejdet i Thansen i frederiksværk for en del år siden og har selv købt mange dele i frederikssund afdelingen da jeg boede der og er lige flyttet til holbæk og jeg må sige at holbæk afdelingen er noget lort… Dem i frederikssund har styr på tingene, de hjælper hvis der er noget man ik lige ved, de går med glæde ud og hjælper med elektronik på din bil så som at montere en radio hvis man ikke selv har styr på hvordan man skal gøre hvis man ikke ved hvad man skal gøre med alle de ledninger, de måler dine forstærkere hvis du ikke kan få lyd ud af dem, de sætter gerne anlægget til for dig, de kommer med alternative løsninger til hvad du kan gøre hvis du vil spare penge og de ikke har varen du skal bruge, og hvis man kommer der oppe tit nok så de husker en, så kan du få en rabat ordning underbordet hist og her… Frederikssund afdelingen er uden tvivl den bedste afdeling jeg har været i og kører stadig med glæde fra holbæk til frederikssund for at hente mine dele… De ved hvad de laver der oppe, de er service minded så jeg kan kun snakke varmt om den afdeling og anbefale jer at handle der hvis i skal have noget som helst… Jeg har været i en del af deres butikker og har aldrig fået bedre service end i frederikssund…

Leave a Reply for Jones