Tænk før i taler

Fra: Tidligere ansat

Emne: Tænk før i taler

Besked: Det er jo klart man ikke kan få en vare retur der er defekt? Hva skulle T-Hansen bruge den til?

Jeg lavede normalt den service da jeg var ansat, at hvis folk kom tilbage med den inden 2 uger og sagde den var defekt efter købsdatoen, så tog jeg den retur, fordi hvis ikke folk kan finde ud af at den er defekt efter 2 uger så er det sku deres eget problem!

Der er også en del herinde der ikke helt forstår det med returvare.. Jeg kan udemærket godt forstå jer. Jeg ville også selv blive vred hvis ikke jeg kunne få en vare retur, det er bare desværre sådan at hvis i kommer efter de 14 dage, så er der INGEN mulighed for retunering. Kommer i derimod inden de 14 dage og i ikke kan få jeres vare retur, så er det enten fordi I ikke kommer med den i den originale embalage, eller varen ER TAGET I BRUG.. Desuden er der også rigtig mange der glemmer kvittering! Vi kan som T-Hansen medarbejder ikke returnere en vare uden kvitering da der sidder en returkode på vi SKAL bruge. Når først varen er brugt så frafalder returretten altså også uanset hvad!

Til dem der har været udsat for at de ikke kunne få deres vare retur selvom overstående er opfyldt, så er det en beklagelig fejl fra T-Hansens side, da ansatte ikke altid bliver lige vel informeret omkring reglerne ved returvare.

Håber det kunne bruges lidt.

til folk der siger at T-Hansen skider på deres kunder, så vil jeg lige informere jer om at det har aldrig været T-Hansens hensigt. Men ansatte hos T-Hansen kan ikke altid gøre for at der måske er nogle bremseskiver der er blevet hurtigt skæve eller hvad ved jeg.. Sådan er det bare, men til gengæld kan i få skiver i for til en golf 2 for 198,- for 2 stk skiver. Hvis jeg som T-Hansen medarbejder stod bag disken og der kommer nogle ind og det første de siger er at de har fået de forkerte skiver og jeg er en kæmpe idiot og at en opel Corsa aldrig har haft 5 huller på skiverne, så er stemningen ligesom også sat! I den situation vil jeg skide på om han har fået de forkerte vare eller ej, det er self. en beklagelig fejl, men jeg har været udsat for at folk kommer med trusler lige fra de første 4-5 sekunder de træder ind i butikken… Så er jeg, ansat eller ej, ligeglad med om kunden har fået de forkerte skiver eller ej. Kommer vedkommende derimod stille og roli gt ind og forklare at han har altså fået en forkert vare, så er jeg ALTID tilbøjelig til at tage HELE skylden og måske give en dunk sprinkler væske med gratis, for at undskylde ulejligheden. Dette har jeg gjort tit før.

Tænk over hvad i siger til de ansatte. Vi kan sagtes forstå jeres fustrationer over at i har fået den forkerte vare, men vi er også en slags mennesker selvom vi arbejder for T-Hansen.

MVH

Tidligere ansat

2 Responses to “Tænk før i taler”

  1. Jesper siger:

    Det er dælme ligesom at høre sovsechefen fra middelfart butikken – i hans øjne er alle kunder som udgangspunkt nogle idioter. Utroligt at de kan bruge personale som ham. Sorry – nej det fortæller dælme noget om tsvansens personalestandard. LOL

  2. Ole siger:

    Købelovens bestemmelser skal overholdes – også hos Thansen. Ophævelse af en handel er ikke altid en mulighed, men udbedring af mangler er.

    I øvrigt har bremseskiver til biler købt hos Thansen er “evne” til at blive skæve. De tåler ikke altid hård belastning. Sådan er det når prisen er lav.

Leave a Reply