Kunde blev svinet til af Thansen

October 13th, 2017

Fra: Steffen

Emne: Kunde blev svinet til af Thansen

Besked: Har i læst denne artikel ? Den er lidt gammel.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/kunde-blev-svinet-til-af-thansen-find-nogle-andre-at-tage-roeven-paa/6100733

Jeg er stoppet med at handle i thansen

July 21st, 2017

Fra: Karsten

Emne: Jeg er stoppet med at handle i thansen

Besked: Efter flere dårlige oplevelser i thansen er jeg stoppet med at handle der.
Der er også noget forkert i at støtte dette store selskab, fremfor at støtte sin lokale automekaniker.
thansen skal nok overleve men din lokale automekaniker er afhængig af din støtte ellers lukker han.

kvalitet?

July 20th, 2017

Fra: oleg

Emne: kvalitet?

Besked: Dårlig varer fra Thansen, døm selv

scooter byttet 2 gange = 3 forskellige= penge retur

Støvler byttet 2 gange= har jeg endnu, men er utætte for vand, bliver mere våde inden i end uden på.

Jakke byttet 3 gange= har jeg endnu

Læder handsker gået i syninger,= har jeg endnu

Trådløs head set virker ikke = penge retur.

Hjelm i stykker ved hage rem (LÅS) har jeg endnu

Kæde lås byttet 2 gange har jeg endnu

Så kvalitet er det ikke, ved Thansen

Tja siger jo alt

July 20th, 2017

Fra: Oleg

Emne: Tja siger jo alt

Besked: Det fortjener fandme en kategori for sig selv!! Ih guder jeg har haft et helvedes bøvl med det lort. Det er det værste bras der kan “køre” på 2 hjul. Folk vælter ind ad en kant for at få deres scooter repareret. Vi arrangerer tid til reparation for tyvende gang, og mekanikeren bliver ved med at sige at fejlen er enten selvforskyldt eller noget lignende som ikke dækkes af reklamationsretten. Han er jo ligeglad, det er mig der står med de sure utilfredse kunder, der kommer for sent på arbejde og hvad ved jeg, fordi deres scooter ikke kan starte. Batterier der dør, tyverialarmer der tapper alt strøm og alligevel ikke virker, bremser der bliver slidt for hurtigt. Det gør ens arbejdsdag ufatteligt hård. Især psykisk, når man skal høre på folk hver dag. Det værste er jo man ikke kan gøre noget for dem. Det tillader de højere magter jo ikke. Jeg vil sgu gerne give dem alle pengene tilbage eller en ny scooter, et tilgodebev
is, eller hvad det nu måtte være. Jeg føler sgu da med de kunder der har brugt meget tid og mange penge på det Kina krejl. Men det må man tage med. Der var ikke fast mekaniker så jeg skulle booke tider, så kom der en mekaniker fra middelfart for at lave det. Han havde tid til det han havde tid til, og sådan var det. Han kom et par gange om ugen.

Boykot thansen. thansen Så køre det ikke for dig. Boykot thansen.

July 5th, 2017

Fra: Per Larsen

Emne: Boykot thansen. thansen Så køre det ikke for dig. Boykot thansen.

Besked: Jeg har købet en Scooter hos thansen den 25/04-2017.
Men der har kun været problemer med den.
Jeg vil bare have den kvalitet som de påstår de har, på deres hjemmeside.(***)
Lige nu har de bruget 150min på at lave fejl på den. ja 2 timer og 30 minutter på den.

Som thansen skriver på deres hjemmeside ”Vi har et dygtigt team af mekanikere”
Det passer ikke, ham der kommer i Horsens, ved ikke hvad han laver.
Han lavet 6 fejl, men så er der kommet 3 nye. Som thansen ikke gir at lave.
Det vil jo sige at thansen, de er lige glade med kørernes sikkerhed, og din sikkerhed.
Da jeg fik den tilbage var der kommet en ny sjov lyd, det lyder som om hele fronten er ved at falde af. Så kigger jeg lige min scooter efter, og kan se, den mekaniker der har lavet den, har
overspænder skruerne, ødelagt skruerne, ødelagt gevindet, mishandlet møtrikkerne og har ikke samlet min scooter ordentligt. Den plastplade med 2 skruer der holder batteriet på plads, er gevindet også ødelagt. Så ved en ulykke kan batteriet flyve af helvede til. Et batteri på ca 2.5kg, kommer flyvende gennem luften, kan jo slå en personlig ihjel. Og jeg ved jo heller ikke om min front falder af, forhjul, forgaffel med mere. Bagenden på min scooter er også skæv endnu. Men det er thansen også 100 % ligeglade.

En dygtig mekaniker vil bruge værktøj der passer, og vil kunne samle den lige så flot, som da den kom fra fabrikken af, der efter test om alt er som det skal være.
Men thansen ”dygtigt” team af mekanikere, splitter alt af. Alt hvad han har rørt ved, ligner noget der er flere år gammel nu. Det ser jo ud som om han har brugt rørtang, papegøjetang, hammer og mejsel, på min scooter.
Ikke nok med det, så er den også begyndt med at ruste.

Mere fra thansen hjemmeside.
(***)”Udvikling og kvalitet – Alle VGA modeller udvikles i tæt samarbejde mellem producent og nogle af Danmarks bedste eksperter inden for 2-hjulsbranchen. Vi bruger alle de kræfter, der skal til, for at vi kan levere scootere i højeste kvalitet med fokus på lang levetid og tilpasset danske forhold.”
”Danmarks bedste priser – Prisen på VGA scootere er helt i bund og langt under konkurrenterne. Vi importerer direkte fra fabrik og sælger til dig fra egne butikker uden fordyrende mellemled. Vi har samtidig markedets laveste priser på reservedele og service – Bliv godt og billigt kørende med en ny VGA scooter.”

Det passer 100 % ikke, hvorfor er der så mange problemer med min Scooter?
Hvorfor er den ved at rust efter kun 2 måneder?
Danmarks bedste priser? Ja med de virker jo ikke, og thansen kan jo engang lave min.
Hvad hjælper det at købe den med stor servicepakke og 3 års garanti? Når thansen efter køb jo er 100 % lige glade med deres kunder.

Hvad jeg vil have ud af alt det her?
Jo jeg vil bare have det de skriver på deres hjemmeside, og jeg har betalt for.
Det vil sige, kvalitet, lang levetid og bliv godt og billigt kørende.

Ikke nok med det, så vil thansen heller ikke have at folk se min dårlige anmeldelses på trustpilot. De har jo fået slette mig 3 gang der på. Men det siger jo alt om troværdigheden på trustpilot og thansen.
Jeg tør ikke tænke på hvad thansen betaler for at være på trustpilot. LITE pakken koster 12.000.- om året. Men de har nok pro, den kan jeg ikke lige finde pris på. Så trustpilot passer godt på deres store kunder

Der kommer billeder og videoer op på en hjemmeside omkort tid. Se mere på advarsel.nu/thansen.html
Jeg undskylder for stavefejl og andre småting, men jeg er meget ordblind. Per Larsen

Kundeoplevelse

June 26th, 2017

Fra: Jansemand

Emne: Kundeoplevelse

Besked: Har handlet hos TH i mange år, og de er lige så gode/dårlige til kundepleje som andre. Man får hvad man betaler for.

Prissvindel

June 21st, 2017

Fra: Claus Weber

Emne: Prissvindel

Besked: Hva er det for en FUP OG SVINDEL BUTIK. I kører.
Jeg var inde for at købe låsebolte til bilen og ALLE boltene stod til 99,-
Men ekspedienten ville have 199,- for dem..
Jeg viste ham at ALLE boltene havde et tilbudsskilt på 99,- og der var INGEN tomme pladser eller andre prisskilte..
Han sagde at: Det vil jeg ikke sælge dem for DU skal betale 199,-
HVA FAN*** ER DET FOR NOGET SVINERI… Når ALLE .. JA ALLE de forskellige boltes prisskilte var ALLE SAT NED til 99,-…
Og når i så efterfølgende, på TRUSTPILOT, påstår at der var flere spyd eller andre prisskilte ER DET DIREKTE LØGN… Jeg konfronterede ekspedienten med at der KUN var tilbudsskilte med 99,- og INGEN ANDRE LEDIGE SPYD ELLER PRISER.. Dette er sikkert sat op EFTER mit besøg…
Sikke noget SVINERI at lyve om det bagefter.. FØJ

Desuden har Thansen efterfølgende forsøgt at få mit indlæg slettet for at sløre deres svindelforsøg…

Slut med Mekonomen i Danmark

June 8th, 2017

Fra: Bent Jensen

Emne: Slut med Mekonomen i Danmark

Besked: I november sidste år købte T-hansen retten til Mekonomen i Danmark.
Undgå både Mekonomen og T-Hansen.

http://finans.dk/live/erhverv/ECE9143345/t-hansen-koeber-kendt-vaerkstedskaede-ud-af-danmark/?ctxref=ext

El-Cykel T Hansen

June 5th, 2017

Fra: Finn fra Århus

Emne: El-Cykel T Hansen

Besked: Jeg købte sept. 2016 en el-cykel hos T Hansen. Jeg tog den for alvor i brug her i marts 2017 og allerede nu, (maj 2017) går displayet pludselig ud, tager al strøm, og kan ikke tændes igen.
Når jeg så er hjemme igen oplader jeg batteriet, men det mærkelige er at det kun er halvt brugt, altså burde kunne starte igen, og køre videre.
Jeg fik så at vide, hos T Hansen at en ledning var løsnet i styreboksen ? og at det var OK nu, (repareret) men to dage senere var det galt igen, med samme problem stilling.
Jeg har så hos Forbrugerrådet læst at hvis det sker igen og igen har man krav på at kunne levere cyklen tilbage, få pengene, og købe en ny andetsteds.
Det overvejer jeg nu.
T Hansen er ikke i stand til at reparere cyklen til 100% tilfredshed os mig.
Med venlig hilsen
Finn fra Århus

hvad folk oplever ved Thansen kvalitet

June 4th, 2017

Fra: oleg

Emne: hvad folk oplever ved Thansen kvalitet

Besked: ra: oleg

Emne: kvalitet, ja jeg spørger

Besked: Dårlig varer fra Thansen, døm selv

scooter byttet 2 gange = 3 forskellige= penge retur

Støvler byttet 2 gange= har jeg endnu, men er utætte for vand, bliver mere våde inden i end uden på.

Jakke byttet 3 gange= har jeg endnu

Læder handsker gået i syninger,= har jeg endnu

Trådløs head set virker ikke = penge retur.

Hjelm i stykker ved hage rem (LÅS) har jeg endnu

Kæde lås byttet 2 gange har jeg endnu

Så kvalitet er det ikke, ved Thansen